תנאי שימוש באתר "אוטו איטלה"

התנאים וההוראות המפורטים להלן מהווים את הבסיס לשימוש באתר האינטרנט של "אוטו איטלה" (להלן: "האתר"). בגישה או שימוש באתר, המשתמש מצהיר על הסכמתו לתנאים אלה.

זכויות יוצרים וקניין רוחני

כל התוכן המופיע באתר, כולל טקסטים, גרפיקה, לוגואים, אייקונים, תמונות וכל חומר אחר הינו בבעלות ייחודית של "אוטו איטלה" ומוגן על פי חוקי הזכויות היוצרים והקניין הרוחני. העתקה, הפצה, מכירה או שימוש בחומרים אלה ללא אישור מפורש מראש מהנהלת "אוטו איטלה" אסורים.

אחריות המשתמש

המשתמש מתחייב לא להשתמש באתר לצורך פרסום, שליחת דואר זבל, העברת וירוסים או תוכנות זדוניות, פגיעה בזכויות צד שלישי, הטרדה או כל פעילות אסורה אחרת.

הגבלת אחריות

"אוטו איטלה" תעשה מאמצים להבטיח את דיוק המידע באתר אך אינה יכולה להבטיח זאת לחלוטין. "אוטו איטלה" לא תהיה אחראית לכל נזק, ישיר או עקיף, שיגרם כתוצאה משימוש או הסתמכות על המידע המוצג באתר.

פרטיות ואבטחת מידע

"אוטו איטלה" מתחייבת לשמור על פרטיות המשתמשים. האיסוף והשימוש במידע אודות המשתמשים יתבצע בהתאם למדיניות הפרטיות של האתר, אשר ניתן למצוא ולקרוא באתר.

שינויים בתקנון

"אוטו איטלה" שומרת לעצמה את הזכות לעדכן ולשנות את תקנון השימוש בכל עת ללא הודעה מראש. המשך השימוש באתר לאחר פרסום שינויים אלה מהווה הסכמה לתקנון המעודכן.

סיום שימוש

"אוטו איטלה" רשאית לחסום משתמש מלהשתמש באתר בכל מקרה של הפרת התקנון או התנהגות לא ראויה.

לפניות ושאלות נוספות אודות תקנון השימוש באתר, ניתן לפנות לנו דרך פרטי הקשר המופיעים באתר.

פתח צ׳אט
צריך עזרה?
היי ????
איך אפשר לעזור לך?
Call Now Button דילוג לתוכן